fbpx

Curs 3D Studio Max

Momentan nu avem deschisă înscrierea la nicio clasă pentru acest curs.
Pentru întrebări și nelămuriri nu ezitați să ne contactați
Nivel

Fundamentals

Nr. sedinte

8

Durata sedintei

4 ore

Studiu individual

6 ore/săpt.

Suport de curs scris

Materiale video

Limba de predare

Română

Limba materialului scris

Română

Metode de evaluare
  • teme de lucru la finalul fiecarui capitol
  • examen final teoretic
  • proiect

Despre curs

Despre 3D Studio Max

Cursul 3D Studio Max este printre cele mai noi cursuri create de catre echipa Telecom Academy.

Soft-ul 3DStudio Max se numara printre cele mai relevante soft-uri de modelare, vizualizare si animatie 3D. A fost si este folosit in productii mari de cinematografie si film, arhitectura, game development, VR-AR, design grafic, advertising, logo design, product design. Pentru fiecare domeniu din cele enuntate mai sus exista o baza de cunostinte comuna, care mai apoi se ramifica in diverse categorii si workflow-uri. Odata invatata aceasta baza de cunostinte, skill-urile necesare pentru a activa in mai multe domenii vor deveni tot mai accesibile, uneori fara sa va dati seama.

De ce sa inveti 3D Studio Max?

Este important sa cunoastem un soft 3d, cu atat mai mult un soft 3d puternic, intrucat astazi lumea este mai digitalizata ca oricand, iar orientarea globala catre lumea 3D se accentueaza pe zi ce trece. De la tururi VR prin cladiri ce urmeaza a fi construite, produse si gadget-uri promovate intr-o maniera 3D fotorealista, studio-uri de film ce aleg lumea 3D-ului pentru a rezolva efectele speciale si animatiile, toate acestea au la baza principii 3D pe care le vom discuta la curs.

Cui ne adresam?

  • Acest curs se adreseaza oricui pasionat de creatie digitala
  • Studenti, arhitecti, designeri, artisti, oricine doreste sa ajunga sa isi expuna munca in lumea 3D.

Sunt necesare cunostinte anterioare?

Cursul 3D Studio Max isi propune sa preia studentii de la zero, fara nicio cunostinta anterioara. Drept urmare este un curs destul de intens, cu multa informatie, in care veti fi nevoiti sa va implicati activ pentru a ramane cu cel putin 80% din informatiile primite. Bineinteles, cunostinte existente de 3D sunt bine venite si ajuta la intelegerea mai rapida a soft-ului si workflow-ului.

Modul de desfasurare a cursului:

Cursul se va desfasura in 8 sedinte a cate 4 ore.

Contul de cursant

La inceperea cursului, ti se va crea cont pe platforma noastra de e-learning: cursuri.telacad.ro, pe care îl vei accesa cu adresa de e-mail și parola setate în formularul de înscriere.

Ce găsești aici?

  • Materialele scrise și video
  • Regulile de Promovare
  • Exerciții suplimentare
  • Examenele de capitol pe care le vei susține online
  • Catalogul cu notele obtinute
  • Diploma Telecom Academy la promovarea cursului

Evaluarea cursantilor:

La finalul fiecarui capitol va fi data o tema de lucru individual care va contine elemente discutate in capitolul respectiv. Aceste teme vor fi discutate in sedinta urmatoare.

La finalul cursului 3D Studio Max, fiecare participant va trebui sa prezinte o imagine de exterior si una de interior pe care le vom discuta impreuna.

Setup de lucru:

Recomandat este ca fiecare cursant sa detina un laptop, care se contina ca hardware un minimum: 6-8GB RAM. Memoria RAM ne ajuta pentru a incarca scenele si a reusi sa randam ceea ce lucram. Vom optimiza cat mai bine scena pentru a fi necesara cat mai putina memorie.

 

Ce vei învăța

  • Principii de modelare poligonala si free-form care sa ne formeze o baza a modelarii pe care o putem folosi in a modela orice obiect.
  • Sa construiesti un obiect de arhitectura dupa un plan DWG.
  • Principii de texturare si iluminare ale scenelor de exterior si interior,
  • Cursul se va incheia cu o sedinta BONUS de post-procesare.

Certificări

La terminarea cursului 3D Studio Max, cursantul primește diploma eliberată de către Telecom Academy care atestă faptul că acesta a absolvit cursul la Telecom Academy.

Programa

1.1 | Prezentare interfata si principiile de funtionare ale soft-ului

1.2 | Prezentare Bara de meniuri , Toolbar si Meniul de lucru (Tabs)

1.3 | Ce este un viewport? Cum il utilizam?

1.4 | Structurarea modului de lucru (Layers, Selection Sets, Project Folder)

2.1 | Creare de obiecte si object levels

2.2 | Modelare poligonala de baza

2.3 | Splines

2.4 | Modelare organica de baza

2.5 | Modifiers

3.1 | Principii de modelare ne-distructiva

3.2 | Import

3.3 | Verificare scara corecta a obiectelor importate

3.4 | Modifier Stack

3.5 | Manipulare poligoane multiple

4.1 | Crearea de lumini

4.2 | Tipurile de lumini

4.3 | Corona Sun

4.4 | Environment light

4.5 | Corona Sky

4.6 | HDRI

4.7 | Setup LightMix

5.1 | Cele 2 tipuri de editor

5.2 | Material simplu

5.3 | Materiale procedurale

5.4 | Materiale complexe

5.5 | Materiale luminoase (Self-ilumination)

5.6 | Mesh-uri luminoase

6.1 | CoronaScatter

6.2 | Proxy

6.3 | Volumetrics

6.4 | Distance Map

6.5 | Push-pull

7.1 | Setari motor de randare

7.2 | Setari camera

7.3 | Compozitie

7.4 | Miscari Camera

7.5 | Render Elements

8.1 | Tone-mapping

8.2 | Camera RawFilter

8.3 | Color Balance

8.4 | Utilizare Render elements

Sponsori și parteneri