„Linux Administrator Sistem & Server” este un curs format din cele două module de Linux:
Acesta prezintă noțiunile de la cele două module, pe parcursul a 16 săptămâni, o ședință de curs de 4 ore pe săptămână.
Prima parte, Linux 1, se va desfășura utilizând Windows ca sistem de operare instalat pe calculator (desktop /laptop). De asemenea, se va utiliza și una sau mai multe mașini virtuale Linux, pe care se va instala ca sistem de operare Ubuntu (20.x). Acesta va fi folosit preponderent din linia de comandă, ca server. Virtualizarea se va face utilizând VMware instalat pe Windows.
Ubuntu (versiunea 20.x) are o interfață grafică prietenoasă, asemănătoare cu cea a Windows-ului, ceea ce face ca adaptarea utilizatorilor veniți din lumea Windows la sistemul de operare Linux să fie naturală și fără dificultăți.
Distribuția menționată de Ubuntu reprezintă ultima versiune stabilă a acestui sistem de operare, expunând astfel utilizatorului conceptele fundamentale (ce se regăsesc și în alte distribuții) și, în același timp, și ultimele practici și noțiuni folosite în industrie.
Cursanții vor face treptat trecerea la folosirea sistemului de operare în scop profesional. La jumătatea cursului se va ajunge la instalarea serverelor pentru cele mai uzuale servicii. Se vor instala serviciile indispensabile unei firme mici pentru a-și găzdui serverele in-house.
În afara materialelor de studiu individuale la care veți avea acces din profilul dumneavoastră, la clasă, instructorul vă va ghida permanent în instalarea și utilizarea programelor de lucru.
Modalități de desfășurare a cursului
Linux Admin Sistem și Server se desfășoară o data pe săptămână în aceeași zi și la aceeași oră ca primul curs. În cele 4 ore pe săptămână are loc explicarea teoretică a noțiunilor prezente în materialul online și aplicarea practică în cadrul laboratoarelor.
Laboratoarele constau în aplicarea practică a noțiunilor teoretice. Astfel cursanții vor avea de îndeplinit sarcini, li se va explica cum le vor putea îndeplini, mai apoi instructorul se va asigura ca fiecare a înțeles noțiunile care se doresc a fi fixate, prin efectuarea laboratorului. Se pune accent pe laborator, având în vedere ca de cele mai multe ori experiența practica este cea mai relevantă.
La ședința 9 se susține Examenul Final practic Linux 1, iar la ședința 16 se susține Examenul Final Practic Linux 2.
Contul de cursant
Ce înseamnă asta?
Dacă ești cursant nou, după procesarea plății, vei primi pe mail o solicitare de activare a contului tău și un mail de informare ca ai fost înscris/înrolat în clasa. Contul tău va fi pe cursuri.telacad.ro, pe care îl vei accesa cu adresa de e-mail și parola setate în formularul de înscriere.
Dacă ești deja cursantul nostru, după procesarea plății, vei primi confirmarea înscrierii/înrolării în clasa dorită și îți vei accesa contul cu e-mail-ul și parola deja existente.
Ce găsești aici?
- Materialele scrise și video
- Regulile de Promovare
- Exerciții suplimentare
- Examenele de capitol pe care le vei susține online
- Catalog cu note
- Diploma Telecom Academy la promovarea cursului
Odată înscris în clasă, cursantul va putea accesa materialele de curs și își va putea susține toate examenele, până la data finalizării cursului. Data finalizării cursului se va calcula ulterior, după ultima ședință de curs. Data de finalizare a cursului reprezintă perioada maximală în care participantul la curs poate susține toate examenele conform regulilor de promovare și poate promova cursul.
Examene și evaluări – Criterii de promovare
Există mai tipuri de examene: testele pentru capitole, examenul final teoretic, examen final practic și/sau proiect.
Examenele de capitol se susțin de acasă.
Pentru a fi promovat, cursantul trebuie să obțină un punctaj de minimum 70% la toate metodele de evaluare.
Dacă încă nu ești decis că acest curs este cel potrivit pentru tine, ai la dispoziție varianta Demo a cursului direct pe platforma noastră de e-learning. Creează-ți un profil și dă start studiului!
Notă! Garantăm suportul tehnic pentru cursurile tale pentru maxim 6 luni de zile de la data finalizării cursului, conform regulilor de promovare. Însă, accesul pe platforma de e-learning va fi limitat doar în cazul unor actualizări majore ale sistemului și în condițiile tehnice de la momentul respectiv. Până atunci, nicio grijă, odată creat contul, îl vei putea accesa oricând!