Curs Unity 3D 1 – Hello World

Lista de clase la care te poți înscrie:

Cursul Unity 3D Hello World începe joi, 22 Noiembrie, la ora 18:00. Cursul se desfășoară în fiecare zi de joi, în intervalul 18:00-22:00, timp de 10 săptămâni.
Cursul cuprinde 10 sedinte de curs, 4 ore/săptămână.

Tarif: 500 lei -studenți la licența / 550 lei – persoane fizice

Instructor: Daniel Lupașcu

Înscrie-te acum
Nivel

Associate

Nr. ședințe

10

Durata ședinței

4 ore

Studiu individual

6 ore/săpt.

Suport de curs scris

Limba de predare

Romană

Limba materialului scris

Română/Engleză

Metode de evaluare
  • examene de capitol
  • examen partial practic
  • examen final practic
Tarife
500 lei - student
550 lei - pers. fizică
600 lei - pers. juridică

Despre curs

Dezvoltarea de jocuri si aplicatii interactive 2D sau 3D devine un proces din ce in ce mai accesibil unor echipe din ce in ce mai mici de specialisti iar aceasta evolutie tehnologica este acum evidenta. Daca si tu vezi valoarea continutui artistic sau mecanicilor de joc inedite, Unity 3D este o platforma care iti pune la dispozitie tot ce ai nevoie de la inceputul procesului de dezvoltare pana la ultima etapa de publicare si analiza a unui produs profesionist, de succes.
Comunitatea si mediile de suport sunt mature, active si de multe ori contactul direct cu persoane autorizate chiar din cadrul echipelor Unity este usor realizabil.
Ca limbaj de programare suporta C# fiind usor de integrat cu Visual Studio sau alte editoare cunoscute. Unity suporta exportarea proiectelor catre 27 de platforme precum: iOS, Android, Windows, Universal Windows Platform, Mac, Linux, WebGL, PlayStation 4, Oculus Rift, Facebook Gameroom sau AR

Desfășurarea cursului Unity 3D 1 – Hello World

Cursul Unity 3D 1 parcurge, fara cerinte de cunostinte preliminare, elemente de baza de programare folosind limbajul c# structurate in jurul unui simplu joc pe care il vom dezvolta, in Unity, pe parcursul sedintelor.

In timpul orelor de curs se va folosi ultima versiune a platformei care este disponibila gratuit pe site-ul oficial.

Cursul se desfășoară pe parcursul a 10 ședințe, iar fiecare ședință durează 4 ore. Ultima ședință este dedicată examinării finale cu cerinte asemanatoare proiectului realizat pana atunci, iar ședința numărul 6 include examenul parțial cu elemente simple de logica de programare – de asemenea folosite in cadrul primelor sedinte.

Materialul de curs sau documentatia personala vor fi indicate in resurse online interactive.

Fiecare curs de Unity 3D 1 – Hello World se va desfasura ca laborator, reprezentand cate o etapa din jocul pe care il vom dezvolta impreuna pana la final.

Cui i se adreseaza cursul?

Acest curs este dedicat persoanelor care nu au mai avut contact cu programarea sau cu Unity 3D și abordează noțiuni elementare de programare si de acomodare cu platforma Unity3D

Ce vei învăța

  • să folosesti platforma Unity intr-un mod elementar
  • să construiesti elemente 3D si 2D pe care sa le animezi dupa reguli simple
  • să construiesti elemente specifice unui meniu de aplicatie ( buton, caseta de text, fundal, etc )
  • să creezi instructiuni in limbajul de programare c#
  • să alcatuiesti algoritmi logici simpli care sa reflecte mecanicile pe care iti propui sa le realizezi
  • să utilizezi elemente de grafica 3D precum lumini sau materiale pe elementele de geometrie folosite

Certificări

Gasiti aici lista tuturor certificarilor Unity.

Pentru nivelul incepator – intermediar este cea cu numele Unity Certified Developer la care este disponibil si un rezumat

Programa

  1. Instalarea programului Unity 3D si structura unui proiect
  2. Ferestre si module des folosite ale aplicatiei
  3. Aranjarea mediului de lucru
  4.  Scena de lucru
  5. Acomodarea cu diferitele unelte de selectie si manipulare in cadrul scenei
  6. Adaugarea de obiecte in scena
  7. Modul de editare si modul de redare / rulare a jocului
  8. Prima aplicatie
  9. Legatura dintre obiecte grafice si codul de instructiuni
  1. Ce sunt variabilele
  2. Structuri speciale IF, FOR
  3. Prelucrarea apasarilor unei taste
  4. Afisarea in consola
  5. Urmarirea executiei unui script
  6. Referinta in script a obiectelor din scena
  7. Interactiunea din script cu obiecte din scena
  8. Mecanici si interactiuni fizice – notiuni introductive
  1. Ce este un MonoBehaviour
  2. Instructiunea Random
  3. Impuls si forte 3D
  4. Coliziuni intre obiecte
  5. Prima animatie pornita din script
  6. Asset Store
  7. Adaugarea de text 2D
  1. Ce este un Prefab
  2. Generarea de obiecte din script
  3. Legatura intre orientarea camerei si mouse ( Pointer )
  4. O arena simpla a jocului
  5. Cea mai des folosita structura in cod
  6. Componenta Transform, Scale si ancore
  7. Elemente de decor predefinite
  8. Manipularea Camerei
  1. Refolosirea obiectelor invizibile
  2. Crearea unui script care sa reflecte logica jocului tau
  3. Distrugrerea obiectelor in Unity
  4. Detectarea coliziunilor in script
  5. Resetarea jocului
  6. Pastrarea scorului
  1. Test partial: notiuni de programare in Unity3D
  2. Slider in editor
  3. Decoratori
  4. Nivele de dificultate
  1. Tipuri de lumini

  2. Tipuri de umbre

  3. Sa dam viata cuburilor gri cu ajutorul Texturilor si Materialelor

  4. Ce este un shader

  1. Sisteme de particule
  2. Primul build Android
  3. Monitorizarea resurselor folosite de aplicatie
  1. Ce inseamna transparenta interfetei – notiuni de game design
  2. Obiectul Canvas 2D
  3. Butoane si casete de text
  4. Organiarea proiectului in scene diferite
  5. Ecranul de start si cel de final al jocului
  6. Notiunea de „asincron”
  7. Stocarea de date local
  1. Test Final: Elemente generale ale platformei Unity
  2. Animatii pe un caracter uman – model de dezvoltare rapida
  3. Trimiteri catre alte notiuni si concepte pe care ti le ofera Unity
  4. Showcase
  5. De ce o clona a unui joc este un proces creativ
  6. Build apk

Sponsori și parteneri