Curs Design Thinking pentru Servicii

Înscrie-te:
Nivel

Fundamentals

Nr. cursuri

9

Suport de curs scris

Materiale video

Nr. ore video

4

Limba de predare

Română

Limba materialului scris

Română

Metode de evaluare
  • 9 examene teoretice(online)
  • Examen final teoretic(online)
Tarife Curs Online cu Video
100 lei - student
100 lei - pers. fizică
200 lei - pers. juridică

Despre curs

Design Thinking este un concept folosit din ce în ce mai des în industria de produs și de servicii deoarece acest proces pune un accent foarte mare pe identificarea nevoilor reale ale clienților și pe o îmbunatățire constanta a acestor procese.

Cum a apărut Design Thinking?

Având în vedere economia de piață actuala, accesul facil la produse și servicii, diversitatea și evoluția foarte rapida a tehnologiilor, a devenit esențial pentru companii să schimbe procesul de abordare a modului cum sunt gândite și dezvoltate produsele și serviciile.

Ce problemă rezolvă Design Thinking?

Un rol foarte important în ziua de azi îl are abilitatea și viteza companiilor de duce un produs pe piață cât mai repede, încă din faza incipienta pentru ca acesta să fie validat de consumatori. Astfel companiile pot testa și modelul de business și sustenabilitatea financiara a produselor din faza incipienta a dezvoltării astfel încât să poată face ajustări cât de repede posibil.

Cunoștinte preliminare?

Nu există un set de cerințe de eligibilitate pentru a participa la acest curs.

Cui se adresează cursul?

  • Persoanelor care au auzit despre Design Thinking, insa nu stiu exact ce este si cum functioneaza
  • Designerilor care doresc sa furnizeze proiecte de impact si cu rezultate unice clientilor sai
  • Angajatilor care cauta o modalitate structurata pentru a dezvolta idei inovative
  • Managerilor de proiect care doresc sa isi motiveze echipele in dezvoltarea noilor feature-uri

Contul Online pentru acces la distanță

După procesarea plății, de către echipa Telecom Academy, cursantului i se creează cont pe cursuri.telacad.ro, iar acesta va primi un mail cu pașii pe care trebuie să îi urmeze pentru configurare.

Ce înseamnă un astfel de curs?

  • acces la manualul de curs pe cursuri.telacad.ro
  • acces la materialele scrise și la cele video
  • susținerea online a examenelor de capitol
  • examen final (teoretic) susținut de acasa. (**acesta este activat de noi la cererea cursantului si este cronometrat)
  • diploma la promovarea cursului

Examene și evaluări – Criterii de promovare

Există două tipuri de examene: examenele de capitol și examenul final. Toate examenele se susțin de acasă.

Pentru a fi promovat, cursantul trebuie să obțină un punctaj de minimum 70% atât la toate examenele de capitol, dar si la examenul final teoretic.

Odată înscris în clasă, cursantul va putea accesa materialele de curs și își va putea susține toate examenele, într-un interval de maximum 4 luni de la data înscrierii.

Ce vei învăța

– Principiile Design Thinking si cum pot fi aplicate pentru a genera solutii creative axate pe nevoile reale ale consumatorilor

– Integrarea in dezvoltarea proiectelor a unei abordari axate pe consumator, empatie, prototipare si testare continua a produsului dezvoltat

– Cum sa iti dezvolti un mod de gandire practic si inovator a proceselor, produselor, serviciilor

– Sa intelegi si sa aplici principiile, metodele si fazele fundamentale a procesului de Design Thinking

Programa

  • Definitia conceptului
  • Abilitatile necesare procesului de Design Thinking
  • Abordarea Design Thinking
  • Exemple de produse dezvoltate folosind Design Thinking
  • Introducere
  • Procesul de dezvoltare de produs
  • Identificarea oportunitatilor
  • Planificarea
  • Dezvoltarea conceptului de produs
  • Identificarea nevolilor consumatorilor
  • Definirea specificatiilor
  • Stabilirea specificatiilor tehnice
  • Setarea specificatiilor finale ale produsului
  • House of Quality
  • Diferenta dintre inventie, inovare si creativitate
  • Procesul de generare a conceptelor de produs
  • Selectia conceptului
  • Arhitectura produsului
  • Definitie si tipuri de prototipuri
  • Conceptul de MVP
  • Diferenta dintre bunuri si servicii
  • Procesul de dezvoltare al serviciului
  • Sisteme Produs-Serviciu
  • Aspecte economice ale dezvoltarii produsului
  • Indicatori financiari
  • Performanta financiara
  • Metode si unelte utile in dezvoltarea produsului
  • Agile Project Management

Sponsori și parteneri