fbpx

Curs Design Thinking pentru Servicii

Self Study

Design Thinking pentru Servicii

Abonament lunar
23 RON/lună
Tarif pers. fizică
Self Study

Design Thinking pentru Servicii [12 luni]

Abonament anual
19 RON/lună Total azi: 228 RON
Tarif pers. fizică
Nivel

Fundamentals

Nr. cursuri

9

Suport de curs scris

Materiale video

Nr. ore video

4

Limba de predare

Română

Limba materialului scris

Română

Metode de evaluare
  • 9 examene de capitol
  • Examen final
Înscrie-te! alege opțiune

Despre curs

Design Thinking este un concept folosit din ce în ce mai des în industria de produs și de servicii deoarece acest proces pune un accent foarte mare pe identificarea nevoilor reale ale clienților și pe o îmbunătățire constanta a acestor procese.

Cum a apărut Design Thinking?

Având în vedere economia de piață actuala, accesul facil la produse și servicii, diversitatea și evoluția foarte rapida a tehnologiilor, a devenit esențial pentru companii să schimbe procesul de abordare a modului cum sunt gândite și dezvoltate produsele și serviciile.

Ce problemă rezolvă Design Thinking?

Un rol foarte important în ziua de azi îl are abilitatea și viteza companiilor de duce un produs pe piață cât mai repede, încă din faza incipienta pentru ca acesta să fie validat de consumatori. Astfel companiile pot testa și modelul de business și sustenabilitatea financiara a produselor din faza incipienta a dezvoltării astfel încât să poată face ajustări cât de repede posibil.

Cunoștințe preliminare?

Nu există un set de cerințe de eligibilitate pentru a participa la acest curs.

Cui se adresează cursul?

  • Persoanelor care au auzit despre Design Thinking, însă nu știu exact ce este și cum funcționează
  • Designerilor care doresc sa furnizeze proiecte de impact și cu rezultate unice clienților săi
  • Angajaților care caută o modalitate structurata pentru a dezvolta idei inovative
  • Managerilor de proiect care doresc sa își motiveze echipele în dezvoltarea noilor feature-uri

Modalități de desfășurare a cursului

Pentru moment cursul se desfășoară doar în varianta Online (studiu individual) cu material video.

Contul de cursant

Ce înseamnă asta?

Dacă ești cursant nou, după procesarea plății, vei primi pe mail o solicitare de activare a contului tău și un mail de informare ca ai fost înscris/înrolat în clasa. Contul tău va fi pe cursuri.telacad.ro, pe care îl vei accesa cu adresa de e-mail și parola setate în formularul de înscriere.

Dacă ești deja cursantul nostru, după procesarea plații, vei primi confirmarea înscrierii/înrolării în clasa dorită și iți vei accesa contul cu e-mail-ul și parola deja existente.

Ce găsești aici?

  • Materialele scrise și video
  • Regulile de Promovare
  • Examenele de capitol pe care le vei susține online
  • Examen final pe care îl vei susține online
  • Catalogul cu note
  • Diploma Telecom Academy la promovarea cursului

Examene și evaluări – Criterii de promovare

Există două tipuri de examene: examenele de capitol și examenul final. Toate examenele se susțin de acasă.

Pentru a fi promovat, cursantul trebuie să obțină un punctaj de minimum 70% atât la toate examenele de capitol, dar și la examenul final.

Odată înscris în clasă, cursantul va putea accesa materialele de curs și își va putea susține toate examenele.

Ce vei învăța

– Principiile Design Thinking si cum pot fi aplicate pentru a genera soluții creative axate pe nevoile reale ale consumatorilor

– Integrarea in dezvoltarea proiectelor a unei abordări axate pe consumator, empatie, prototipare și testare continua a produsului dezvoltat

– Cum să îți dezvolți un mod de gândire practic si inovator a proceselor, produselor, serviciilor

– Să înțelegi și să aplici principiile, metodele și fazele fundamentale a procesului de Design Thinking

Certificări

La terminarea cursului, cursantul primește diploma eliberata de către Telecom Academy care atestă faptul că acesta a absolvit cursul la Telecom Academy.

Programa

  • Definitia conceptului
  • Abilitatile necesare procesului de Design Thinking
  • Abordarea Design Thinking
  • Exemple de produse dezvoltate folosind Design Thinking
  • Introducere
  • Procesul de dezvoltare de produs
  • Identificarea oportunitatilor
  • Planificarea
  • Dezvoltarea conceptului de produs
  • Identificarea nevolilor consumatorilor
  • Definirea specificatiilor
  • Stabilirea specificatiilor tehnice
  • Setarea specificatiilor finale ale produsului
  • House of Quality
  • Diferenta dintre inventie, inovare si creativitate
  • Procesul de generare a conceptelor de produs
  • Selectia conceptului
  • Arhitectura produsului
  • Definitie si tipuri de prototipuri
  • Conceptul de MVP
  • Diferenta dintre bunuri si servicii
  • Procesul de dezvoltare al serviciului
  • Sisteme Produs-Serviciu
  • Aspecte economice ale dezvoltarii produsului
  • Indicatori financiari
  • Performanta financiara
  • Metode si unelte utile in dezvoltarea produsului
  • Agile Project Management

Sponsori și parteneri